dimarts, 20 de maig del 2008

Opinió sobre el treball realitzat

Quan ens van proposar de crear un bloc, em va semblar una manera molt interessant, lúdica i alhora divertida d'aprendre, no tan sols tot el procés per crear el blog en si, sinó aspectes sobre la temàtica escollida.

Tots aquests mesos preparant el bloc he après a utilitzar diversos programes que, tot i tenir-los a l'abast, mai m'havia parat a pensar a fer-los servir; a cercar informació, recursos educatius i d'altres portals d'educació en general i de la nostra temàtica en particular; etc.

La creació del bloc m'ha servit tant a nivell professional com a futur mestre, ja que podré proposar als alumnes a fer-ne un i els hi podré ajudar, com per a mi personalment, ja que ara ja sé exactament que és un bloc, com puc crear-ne un i per a què serveixen.

A nivell de grup estic molt orgullosa del treball realitzat. Totes hem treballat sense cap tipus de problema ni discusions, tant a classe en grup com cadascuna a casa seva individualment.

Potser una de les parts que més em va agradar de portar a terme i també una amb les que més he aprés va ser amb la creació del clip educatiu. Realitzant-l'ho he après tota una sèrie de problemàtiques mundials; a fer servir el windows movie maker i l'audacity ; a fer el muntatge final del vídeo i a penjar-lo primer al "YouTube" i posteriorment al nostre bloc.

Ha estat, en definitiva, un treball molt profitós que m'ha agradat molt de portar a terme i amb el que, com ja he dit, he après molt.


Laura Pato Serrano