dimarts, 20 de maig del 2008

Valoració personal del bloc

Ara que finalitza l'assignatura és hora de fer una conclusió general del que ha estat per mi realitzar el bloc i tot el que això comporta:

La realització d'aquest bloc m'ha servit per aprendre molts conceptes, programes, i recursos que puc dur a terme en un futur. Penso que tot ha estat molt aprofitable i positiu, a la vegada que aprenia m’ho he passat molt bé.

El fet de fer aquest bloc en grup, penso que és una idea molt bona que tothom aporta coses no ves i totes poden ser molt interessants. M’hi he sentit molt a gust amb totes les persones que formem aquest grup, i penso que ens hem compenetrat molt.

Espero que molts mestres puguin utilitzar a les seves aules, la informació penjada que oferim.

Com a conclusió final, vull dir que estic molt contenta i satisfeta de la feina realitzada en aquest bloc, i espero que la gent gaudeixi i aprengui amb ell tant com jo ho he fet.

Mireia Horcajada García